juliets -

11TH OF APRIL 2010


Lite bilder från dagen.
- Dixon och den resterande familjen kom och väckte mig. Emelie kom och åt pannkakstårta (hon fick ersätta vickan detta året). Släkten kom och drack kaffe. Massor och kaffe. Och självklart bjöds det på tårta. Massor av tårta. Har fått många fina presenter, mest smycken, som jag kan visa imorgon.
 
Det har varit en underbar födelsedag som tyvärr börjar lida mot sitt slut. Och med det är också påsklovet slut. Känns trist. Och jobbigt, att återigen ha tusen saker att tänka på. Nationelltprov i matte på fredag lockar inte det minste heller. PRESS. Men det är inte långt kvar nu, det är bara att stå ut!
Nehepp, nu ska jag svara på lite fler grattis-inlägg på ansiktsboken (herregud! inte visste jag att så många ville säga grattis till mig! ), sedan läsa lite ur en bok som ska vara utläst imorgon??? Har inte ens kommit till hälften. Hehe. Sen efter det ska jag sova. Hoppas att ni har haft en fin dag. PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: världens bästa kusin :)

synd att kaffekoppen är i vägen, såg annars ut att passa som ny profilbild på facebook.. :D

2010-04-13 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0