juliets -

FOR THE LAST TIME

Så, då va snart mitt liv som 15 år över. Känns konstigt, jobbigt på något sätt. Innan idag satt jag och tänkte massa jobbiga tankar. Som att denna dagen aldrig kommer igen. Hur jobbigt är det inte att tänka så? Hemskt tycker jag. När jag väl va inne i alla depritionstankar kunde jag inte låta bli att titta på massa gamla bilder från när jag var liten. Vad gullig man har varit! Och vad enkelt livet va då..
Har ännu inte riktigt fått in födelsedagskänslan, men den kommer väl antagligen! Hoppas jag! Är ju lika roligt varje år när man ligger och lyssnar efter att familjen ska komma och väcka en. Och när dom väl kommer och sjunger för en så låtsassover man och spelar sedan nyvaken. Samma visa varje år, men alltid lika spännande. Känner ni igen er?
Nej, nu är det dags för sängen. Ska försöka somna ganska snart nu, för imorgon är det min dag. PUSSPUSS
 

Kommentarer
Postat av: idA

ååjag vet precis hur jobbigt det kan kännas..men på nåt sätt så är en del av en alltid liten haha :)

2010-04-11 @ 09:53:33
URL: http://idaviolas.blogg.se/
Postat av: jenny

tack ska du ah

2010-04-11 @ 09:54:47
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0