juliets -

HELLO

Imorgon är det uppvisning med gympan. Kommer vara två föreställningar, en klockan halv tio och en klockan tolv. Så kommer vara i hallen en stor del av dagen imorn. Idag har det varit genrep hela eftermiddagen. Gick faktiskt rätt bra! Men var lite stressigt, och det kommer det vara imorn också. Blir ju så när jag har så många grupper att vara med. Men jag ska inte klaga, jag tycker ju faktiskt att det är kul!
Förresten var bion igår jättebra! Kick-Ass var skitkul och vi skrattade högt flera gånger. Åt på Thai-Silk och det var smaskens. Kortfattat en mycket trevlig och mysig dag. 
Nehepp, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Önska mig lycka till. Imorn ska jag visa vad jag kan. PUSS
 
Jag och tjejerna i somras. Love you guys ♥


Kommentarer
Postat av: viktoria

underbar bild!

2010-04-18 @ 08:29:28
URL: http://viickaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0