juliets -

MISS YOU ALREADY


Hello.
Här sitter jag och förösker på så många sätt som möjligt undvika att städa. Städa. Till och med ordet är tråkigt. Städa=Tråkigt. Men när man är klar är det ju ganska kul ändå, eller framförallt skönt när man ser förändringen och hur snyggt det har blivit. Hatar egentligen när det är stökigt och grejer överallt. Brukar nästan alltid bestämma mig för att hålla det så snyggt som det precis har blivit efter att jag har städat. Lyckas jag? Nej. Aldrig. Men men, släkten kommer hit imorn så måste faktiskt städa idag. Blir lite roligare med bra musik iallafall!
Förresten, ni har väl inte missat att tim fixade en ny header igår? Tycker att det blev hur snyggt som helst och jag är supernöjd! NU - städning. PUSS

Bild: Jag och världensbästa någon gång i höstas.



Kommentarer
Postat av: Birre

Sv: Tack så mycket :)

2010-04-10 @ 22:53:08
URL: http://bbirrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0