juliets -

PANCAKES

Blev pannkakor till lunch idag, min specialite. Brukar bli pannkakor minst en gång i veckan här hemma. Gör alltid det när det är jag som står för maten. Dels för att det är en av få maträtter som jag alltid lyckas med (undantag för att koka makaroner och såna enkla grejer), men mest för att det är så himla gott. Ååh, dör lite grann bara jag tänker på det. Men nej, nu är jag mätt.
Dagen har spenderats framför datorn, med huvudet i matteböckerna och tillsist i köket med pannkakslagning. Hade ställt klockan för att gå upp hyffsat tidigt idag, men lyckades såklart somna om. Det är ju så skönt att sova.. Nehepp nu ska jag fortsätta dejta matteboken. Ikväll blir det gympa, hörs väl antagligen efter det. PUSS 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0