juliets -

PROVE IT

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft annat för mig! Som att träna, och plugga matte. Nationelltprov imorgon.. Men äh vafan det får gå som det går nu! Engelska np gick förvånandsvärt bra, trots att det inte kändes så! Så man kan ju aldrig riktigt veta, right? Idag har vi haft studiedag och den har spenderats med tim, ute i solen, vid matteboken, och i hallen. Nu ikväll gick jag runt sjön med emilia också, riktigt skönt! Nehepp, nu ska jag läsa igenom matten lite, och sen försöka sova. Måste ha pigga hjärnceller imorgon! Efter skolan imorgon drar jag, tim, amanda, mattias, emelie och viktor till borås. Ska kolla bio och lite sååå, mys. Vi hörs väl när jag kommer hem! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0