juliets -

SJUKLING


Just nu
Idag mår jag inte alls bra. Halsen gör ont, näsan rinner, hostan retar och ja listan kan göras lång. Var ändå i skolan idag, men kände att det var lite jobbigt. Som tur var hade vi bara 4 lektioner, så klarade mig. Att jag äntligen träffade tim idag, efter att inte ha setts på en vecka gjorde dagen bättre. Har iallafall bestämmt mig för att stanna hemma imorn efter alla råd om det. Måste vila upp mig till helgen. FÅR INTE FÅR INTE FÅR INTE VARA SJUK!!! Honungsvatten med citron brukar göra susen så det ska jag missbruka.
Lite synd att jag missar skolan imorn, för min snygging fyller nämligen år. Menmen det är som det är, ska gratta honom senare istället. Tror jag ska sova ganska snart nu. Hörs imorgon! PUSS   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0