juliets -

STICK IT

Godkväll gottfolk. Idag har jag varit hemma från skolan och försökt bli frisk. Har lyckats ganska bra! Förskylningen hänger fortfarande i och jag är inte lika pigg som jag brukar, men annars mår jag mycket bättre idag. Just nu springer jag runt och packar grejer inför helgen. FAN VA KUL DET SKA BLI!!! Samtidigt håller jag på och bränner filmen Stick It (som är helt försvunnen här hemma så var tvungen att vara lite olaglig istället) till en dvd som jag ska ha med mig nu i helgen. Hoppas att det funkar! Ska försöka dra mig till skolan imorn och vara med på de två lektioner jag har. Det klarar jag nog! Bussen går halv ett så ska därför vara ledig halva skoldagen. Nehepp, tillbaka till packningen. PUSSAR  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0