juliets -

NEVER LET YOU GO


Bild från uppvisningen. Hela trupp4, Michael Jackson tema.
GAAAAAAAAAAAAAAH. Va bara tvungen att avreagera mig lite här. Internet strular som skrutt här hemma, och där har ni också förklaringen till grymt dålig uppdatering. Har inte hunnit skriva klart ett inlägg innan det har slutat fungera. Men nu verkar det funka iallafall.
Såå vad gör ni denna onsdagskväll? Själv har jag tränat (börjar närma sig tävling nu! nästa helg gäller det!) och ätit tacopaj, då självklart med tacochips till -det är ju så gott! Nu rullar HV-matchen på tv:n och jag sitter och läser igenom lite matte. Matte C-del i nationella imorgon, så vill känna mig lite förberedd. Sen blir det nog sängen ganska tidigt ikväll, somnade nämligen rätt sent igår.

Kan också meddela att uppvisningen i söndags gick jäkligt bra. Körde allting som jag skulle och har nog aldrig kännt mig så nöjd efter en uppvisning som jag är nu. Lite filmer kommer kanske komma upp här inom en ganska snar framtid. Hepp, matten var det ja! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh va roligt =) De där hade jag velat sett!

2010-04-26 @ 14:05:16
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0