juliets -

YOU CAN CALL IT LOVE

Jag och tim kollar tv. Gammal HV-match, men äh det får duga när vi inte orkar byta kanal. Tidigare idag hoppade vi studsmatta, första gången i  år för mig! Gick faktiskt rätt bra för att vara jag. Kanske har jag blivit lite modigare nu, jag som alltid är så feg. Jag kan göra rätt mycket grejer på studsmattan egentligen, men vågar inte. Är alltid rädd att jag ska skada mig eller något. Men körde som sagt rätt mycket ändå idag. Har också fått min födelsedagspresent av tim idag. Blev sjukt glad. KÄRLEK! Nehepp, nu blir det nog snart sängen och en film på det som vanligt.PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: esmeralda

tack så himla mycket! :) Kram

2010-04-10 @ 12:51:04
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0