juliets -

FRÅN OCH MED DU

Laddar lite smått inför morgondagen. Sommarlovet är över och det har som vanligt gått alldelles för fort. Känns inte alls länge sedan jag stod utanför aulan och kramade alla underbara. Men, jag deppar inte. Imorgon börjar mitt nya liv (som så många gånger förr). Dvs, RUTINER, så som träning (vilket behövs!), vända tillbaka på dygnet, inte äta massa skräp occh så vidare.. Har också bestämt mig för att verkligen satsa på skolan. På riktigt. Mina betyg är det egentligen inget fel på, men jag vet att jag kan ännu bättre, egentligen. Om jag bara anstränger mig lite. 
Ska bli riktigt kul att träffa den nya klassen imorgon. Men det är samtidigt med blandade känslor som jag inväntar morgondagen. Herregud, jag börjar bli gammal.


Kommentarer
Postat av: kusiiiin

jag lovar, det är sjukt kul att börja gymnasiet! :) du kommer säkert stortrivas!

2010-08-19 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0