juliets -

MONDAY MONDAY MONDAY

Tjabba , tjena , hallå ! Här är jag igen. Tänker faktiskt inte be om ursäkt för jävligt dålig uppdatering osv. eftersom det ungefär är det enda jag skriver här. Ni som har hängt med ett tag här väl antagligen lärt er , och för er andra är det bara att vänja sig. Julias blogg = Konstig uppdatering.
Så, var har jag hållit hus? Sanningen är den att jag knappt vet själv. Dagarna bara springer förbi och på torsdag börjar skolan igen. Har ingen aning om vad jag har gjort av hela sommarlovet, men det känns som veckorna har varit rätt grymma ändå. I veckan tog amandas syster foton på mig och mandis. Vilket faktiskt resulterade i många fina bilder. Hängde med mandis i tre dagar där, vilket som vanligt va bäst ♥. Borås i torsdags såklart där många mycket trevliga människor befann sig. Va också i borås i lördags och shoppade och åt och kollade bio med timpen. Inception tittade vi på, GRYYYYYYM FILM! Verkligen sevärd.

Ett försök av att visa er vad jag just nu håller på med, och samtidigt försöka se lite normal ut, resulterade i bilden nedan. Fördriver tiden med en bra bok, tims naturgodis (förlåt), och musik ur högtalarna. Rätt gött måste jag säga! puss&kram ( Just so you know, jag är grym på "se-i-kors-med-ögonen-minen " ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0