juliets -

SOL SOL OCH ONT I BAKEN

Har precis ätit lite frulle. Jordgubbar och mjölk, riktigt sommarfrukost! Igår hade jag en mysig dag med bad och sol. Red även med tims syster medan tim jobbade. Var riktigt roligt måste jag säga, men fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan min röv säger jag bara. AJ. Kan knappt sitta på baken nu. Känns som jag har stora blåmärken haha.  Men det är väl sånt man får tåla. Tyckte själv att jag var rätt duktigt ändå, så någon mer ridtur skulle jag inte tacka nej till. Även och timpelimpen tycker att jag är lite löjlig(.......................?).
Såå vad gör ni idag? Själv blir det jobb för hela slanten. Tog lite ledigt igår så nu är det fullt upp idag. Ska förstås försöka hinna med att lägga mig någon timme ute i solen och pressa också. Man får ju passa på!!!! Ni får ha en bra dag. Vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0