juliets -

SPA

Jobbat nästan hela dagen. Hann med en snabbtur på klädstället som hade rea, hittade några grejer. Solade i ca en timme och tog en paus för att äta också, annars jobb för hela slanten. Hann med rätt så mycket idag och ville så gärna bli klara med en grej så jag och pappa höll på ända till åtta nu ikväll. Känns riktigt skönt att vara klara med det nu och att det är heeeeeeeeeelg!
Efter det hårda arbetet idag tyckte jag att jag var värd lite ompyssling haha. Så har/har haft ett litet eget spa här hemma... Tagit en lång dusch, rakat benen, ansiktsmask, och smörjt in mig med lotion mm. Nu är det dags för naglarna! Köpte nytt nagellack idag så ska testa det nu hade jag tänkt.
När jag är klar ska jag packa ihop lite grejer, för åker nämligen till enesbo över helgen. Sen blir det nog nattinatti för min del. Hoppas att ni har haft en bra dag i det härliga vädret! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0