juliets -

BOATTRIP




Det här skrev jag igår kväll. Men eftersom internet krånglar som vanligt hade det lagt sig i utkast. Typiskt. Här kommer det iallfall,

Har haft en helt awesome kväll med emelie! Började med att vi packade väskan med filt och kamera och gick iväg mot ica för att köpa jordgubbar. Väl där kunde vi inte heller motstå lite choklad så det fick också följa med oss därifrån. Med lite nyköpta godsaker traskade vi vidare mot badplatsen, där vi satte oss på vår medtagna filt och njöt av det fina vädret, smaskade på jordgubbar/choklad, och såklart snackade om allt mellan himmel och jord. Efter en stund kom det några trevliga pojkar med båt som snällt bad om lite jordgubbar. Visst fick dom det! -Om vi fick följa med i båten... Linn kom också till badplatsen och hängde med ut. Sen plockade vi upp några fler och några fler. Båten blev nästan full, men fytusan vad trevligt vi hade det. Synd bara att det blev rätt så rejält kallt när solen gick ner, och att våra fötter i stort sett domnade bort. Begav oss hemåt efter en dryg timma på sjön, och här hemma har jag och emelie sedan suttit hela natten lång. Snackat och skrattat. Som vanligt. Men hon åkte hem för en stund sen, så nu är det bara jag och tröttheten kvar. Dags för sängen! Imorgon hoppas jag på en väckning av en speciell person... Vi hörs! PUSSPUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0