juliets -

NIGHT

Nu blir det snart sängen, jag är trött som en jävla gnu (om dom ens är jävligt trötta, det lät bra!). Dagen har varit soft, inte hänt något speciellt egentligen. Men det är ju faktiskt sommarlov och då finns det inga måsten. I sommar händer det förhoppningsvis mycket kul, och jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så mycket som möjligt. Alltid kul med lite bilder!
Förresten blev avslutningsfesten riktigt rolig. Trots väldigt tråkigt väder med regn verkade alla har kul! Hängde med många underbara personer som jag kommer sakna nu i sommar. Men, roliga minnen man tar med sig, och förhoppningsvis kommer alla träffas någon gång snart igen. See ya! PUSS

Kommentarer
Postat av: elinaeek

Hej Julia! :) Jag vet inte riktigt ännu vad vi kommer begära för objektivet. Jag ska höra med pappa så får han kolla upp det :) kraam!

2010-06-15 @ 10:48:57
URL: http://elinaeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0