juliets -

SCONES OCH GODIS

Imorse vaknade jag av att tim kom in i mitt rum. Väldigt mysigt. Låg kvar i sängen ganska länge för va jävligt trött efter en ganska sen gårdag. Sen gick vi upp och vi (jag) gjorde scones. Det fick bli både vår frukost och lunch. Man blir ju så sjukt mätt av det, men jävlar va gott det är! Senare gick vi en runda med dixon, och sen gick vi till ica och köpte godis. Träffade både aggi, emma och emelie på vägen. Hemma kickade vi lite fotboll ute, och jag fick klart för mig att jag är ganska så sopig på det. Dessutom fick jag något konstigt utslag på benen av gräset, så kan skylla på det lite med... Åkte sen hem till tim där vi är nu. Har precis ätit, grillat vilket alltid är lika gott. Var skithungrig efter att bara ha ätit scones och godis idag, men nu är jag mätt och belåten. Hoppas ni har haft en bra dag! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0