juliets -

ABOUT ME

60 frågor om mig, för jag har inget bättre för mig :)

1.  Vad är ditt mellan-namn? Hanna Margaretha

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? När jag var liten ville jag alltid heta Felicia, nu vet jag inte

3. Är du i ett förhållande nu? Yes

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?
3 och en halv månad

5. Vem var du tillsammans med sist? Tim

6. Får man fråga varför det tog slut? Är ju fortfarande tillsammans med Tim

7. Vem fick dig att skratta senast? Sist skrattade jag nog åt mig sjäv, annars Aggi

8. Vem vet mest om dig? Emelie och Tim

9. Vad gör du på fredagskvällar? Chillar, umgås med vänner eller tim

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte!!!!! A walk to remember ligger högt upp iaf!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer?
Nej

12. Har du någonsin varit full? Yeah

13. Har du testat droger? Nope

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ohyes

17. Hur mår du idag?
BRA!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 250000000

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen?

20. Bästa minnet från sommaren? ALLT med emelie, SPANIEN

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Egypten

22. När var du där? I november

23. Är du rasist? No

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Rymden

26. Flirtar du mycket? Hela tiden

27. Ser du fram emot någonting just nu? Massor!

28. Sköter du skolan? Jadå

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Brao

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Dedu

32. Har du fått ig på ett prov? Japp

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Haha JA

34. Anser du dig vara intelligent? Självklart!

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?
Somras, höstas och NU

36. Vilken va den värsta tiden då? Någon gång

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Typ

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Never

39. Har du haft sömnproblem? Njaaaaaaaaaaaaa

40. Hur ofta gråter du? Ofta

41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter för det mesta, snackar med emelie eller tim, eller bara väntar på bättre tider

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?
Emelie o Tim

43. Vem ringde dig senast? Tim

44. Vilken klass går du i nu? 9E

45. Vilken skola? Tranängskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? Aldrig

47. Har någon varit otrogen mot dig? Hope not

48. Är du stolt över dig själv? Oftast

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Mig

50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon, leendet eller nått

51. Har du lätt att få folk att skratta? Haha ja, tror jag!

52. Cider elller öl? Ciiider

53. Har du några talanger? Vad tror du?? OFC…

54. Vet du om någon är kär i dig? Jaaaaa

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Best friends.. höhö

56. Vad står det i ditt senaste sms? ”Inte varje dag va :D ”  -Mattias Kent-Sture

57. Hur lång är du? Typ 170 tror jag

58. Hur mycket väger du? Tillräckligt

59. Vilken storlek har du på kläderna?
XS - S

60. Har du svarat ärligt? Jarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0