juliets -

FREDAGSMYS

Äntligen fredag! Fredag betyder helg och det har varit efterlängtat. Skola som vanligt idag, skulle haft en redovisning om hinduismen, men vickan är  fortfarande sjuk så får bli på måndag istället. Krya på dig vickan!!!! Efter skolan följde jag med the stallion till gällstad som skulle köpa skor. Jag hade också tänkt köpa ett par till skolavslutningen, hittade några som var bra, men kunde inte bestämma mig så får bli att åka och köpa med mamma istället. När jag kom hem tog jag en låååååååång skön dusch. Nu håller jag på att göra iordning mig lite. Senare ikväll kommer timpan hit. Fredagsmys. Pizza tror jag bestämt att vi ska äta, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT! Ni får ha en bra kväll. PUSS

två snabba bilder tagna i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0