juliets -

GAMES

Har precis varit och köpt en stor påse med godis till mig och bror min. Nu väntar GuitarHero och SingStar! Jag ska vinna! Samtidigt ska jag försöka springa runt och packa lite. Imorn drar nämligen klass 9E iväg på klassresa. Kommer bli grymt kul! Ska köra olika tävlingar, klättra och bara ha allmänt jävla kul! Kommer hem på måndag eftermiddag så vi hörs väl antagligen på kvällen där, förhoppningsvis med massa bilder(som jag har lovat många gånger nu, men är lite dålig på det)... Ska försöka då upp några här!
Förövrigt har denna lördag varit bra. Spenderat dagen hos tim och ätit grillat nu på kvällen. GOOOOOOTTT!!!
Hepp, nu ropar playstationet! PUSS!

Emelie, jag måste skicka typ 4 sms för att ett ska komma fram. Det dampar sönder!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0