juliets -

HOME

Nu är jag hemma igen!
Internet krånglade såklart innan jag skulle åka till helsingborg så kunde inte skriva något inlägg. Helgen har iallfall varit väldigt bra. Tävlingen gick inte jättebra för laget, men jag själv är nöjd med min insats och speciellt med tanke på att jag fortfarande är lite sjuk också. Vi hade sjukt kul ändå och lite bilder kommer upp här så fort jag har laddat över dom till datorn. Kom hem från helsingborg i söndags eftermiddag och hoppade bara in i duschen och gjorde iordning mig innan jag och amanda åkte till dalstorp för att kolla fotboll. Kollade på tim och mattias match. Följde med tim hem efteråt och har sovit där inatt. Me like. ¨
Idag har det varit en vanlig skoldag och finns inte så mycket mer att säga om det. Här hemma har jag ganska mycket att packa upp nu så får väl göra det någon gång ikväll. Ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt med haha! Hepp, nu ska jag äta sen skriva klart min bildinlämning. Ikväll blir det träning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0