juliets -

WANNABE

Ännu en skolvecka avklarad! Är verkligen inte långt kvar nu, bara att hålla ut! Veckan har varit soft med revyrepetitioner hela tisdagen, och sedan premiär på kvällen. Två föreställningar på onsdagen för skolan och sen bara en lektion på eftermiddagen. Åkte till gislaved efter skolan i onsdags med och hittade äntligen skolavslutningsskor! Är käääääääääääääär. Torsdagen rullade på och idag med. Idag efter skolan åkte jag och mamma till borås för lite shopping, och jag hittade en hel del! Kan kanske visa någon dag när jag har tid/lust/ork. Har iaf nästan allt klart inför spex och skolavslutningen nu!

Just nu sitter jag och äter popcorn och läser lite bloggar. Väntar på att tiden ska gå, och att tim ska hämta mig. Ska sova hos honom i natt. Ni får ha en trevlig fredagskväll! PUSS
En bild från revyn. Mer kommer!

EMELIE : -HAR SKICKAT 1000 SMS, MEN INTE KOMMIT FRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0