juliets -

YOU MAKE ME HAPPY, SO DAMN HAPPY

Idag har jag både haft en chilldag och en träningsdag. Känns rätt skönt faktiskt. Vaknade redan vid sju imorse av att jag grät. Hade en så jävla hemsk dröm och tim den jäveln brydde sig typ inte.. Lyckades iallafall somna om och vaknade några timmar senare. Följde med michelle ner till stallet och jag skulle testa att rida igen som jag gjorde i somras. Gick riktigt bra om jag får säga det själv och galopperade till och med idag! Var sjukt kul och var bara liiiite rätt några gånger haha. Har ont som fan i röven nu och kan knappt sitta. Men det är smällar man får ta antar jag! På eftermiddagen träffade jag sötkusin och sen tränade jag dubbla grupper nere i hallen.
Är helt slut nu och ska sova. Ska upp tidigt imorn och plugga. Har massa att göra som måste måste MÅSTE vara klart innan lovet är slut och dagarna bara rinner iväg. Imorn ska jag inte sova bort hela dagen! LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0