juliets -

HEJ DET ÄR LILLBABS

Började lördagskvällen hemma hos mig med trevliga människor. Senare gick vi ut och träffade mer folk. Riktigt roligt, lite synd bara att det va så kallt ute :(. Finns mycket att säga men samarfattar kvällen som riktigt bra! På söndagen tog jag det lugnt och gick sen ner och hjälpte till på gympan. På kvällen gick jag och tim på bio, I rymden finns inga känslor. Ganska söt film faktiskt.
Orkar inte redigera bilderna så ni får dom bara som dom är. Blev inte så speciellt många bilder tagna under kvällen heller för den delen, men här kommer iaf några.



Angående föredetta rubriken på nedanstående inlägg, dåligt gjort av mig! Felstavning och massa.. För er som missade det, va glada för det! Nu är allt i sin ordning iallfall :)


Kommentarer
Postat av: Okänd

FU! Hjälper dig aldrig mer med bloggen :O

2010-09-08 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0