juliets -

PLUGG

Har massa plugg denna veckan. Massor som behöver göras. Inlämningar som ska in. Gympagrejer som måste fixas. Samtidigt försöker jag hitta tid att bara ta det lugnt och inte göra någonting. Umgås med andra utanför gympan/skolan, osv. Det är svårt! Men jag hänger i. På fredag är det studiedag vilket känns behövligt. Men dagen kommer som det ser ut nu, att just innehålla studier. - HÅLL UT JULIA, HÅLL UT!! Om 31 dagar är det höstlov. Om 42 dagar åker jag till egypten. Jag räknar ner.
Har backat upp med massa frukt här nu, clementiner, äpple och vindruvor. Allt för att hålla mig hyffsat pigg och glad en antagligen ganska lång stund in på natten. Plugg är det som gäller. Vi hörs när vi hörs! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ens fin.

lägg ner din bitch

2011-02-25 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0