juliets -

JUST ME

10 saker om mig.

- Jag gråter nästan varje dag. Finns alltid någonting jag är glad/ledsen över, gråter när jag känner mig lycklig, rädd, bekymrad eller vad som helst. Jag älskar att gråta. Tycker det är riktigt skönt att gråta och bara få ur sig all skit man han inombords om det nu är något dåligt man gråter över. Det behöver det inte vara!

- Jag har glasögon. Har ett ganska stort synfel och använder linser varje dag.

- Jag är jävligt pedantisk vissa stunder. Ändå kan det se ut som FAN i mitt rum i en vecka och jag inte bryr mig. Men sen blir jag galen och måste göra allting på en gång.

- Jag har ingen aning om vad jag vill arbeta med när jag blir äldre. Ser verkligen upp till dom som vet exakt vad dom vill göra med sitt liv och går gymnasie med en speciell inriktning. 

- Jag har åkt ambulans två gånger. En gång när jag var med i en cykelolycka (som jag inte har något minne av), och en gång när jag skadade mig i ryggen på ett gympaläger.

- Jag äter inte godis. Jag, julia, GODISGRISEN, slutade äta godis för en månad sen, och ska hålla det fram till egypten i höst om inte längre.

- Jag kan inte leva utan musik. Lyssnar på musik varenda dag och älskar att lära mig låttexterna och sjunga med.

- Jag älskar mina vänner och min familj över allt annat. Det sägs inte allt för ofta. Men det gör jag. Jag är så glad att jag har er.

- Jag har hållt på med gymnastik sedan jag var 1½ år. Tränat själv, varit hjälpledare och numera också huvudledare. Älskar gymnastik och det kommer nog alltid vara en del av mitt liv.

- Jag tror på den stora kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0