juliets -

YOU ARE EVERYTHING TO ME

Måste, måste, måste fixa ny header!! Är så jävla trött på den jag har nu. Men just nu prioterar jag annat och får helt enkelt ta och fixa en när jag har både tid, ork och lust. Hoppas ni står ut.
Idag är jag som nästan alla andra dagar, helt slut. Mådde bättre när jag vaknade imorse än vad jag gjorde igår, så gick till hallen och var där på trampettkurs hela dagen. Ska dit imornbitt igen! Känns så jävla trist att en hel helg förstörs pga det, men men det är nått som måste göras och kommer va riktigt skönt att ha det gjort sen. Har tagit det riktigt lugnt hela kvällen, och har till och med pluggat lite också (på en LÖRDAG, jag VET..). Men hade inget annat för mig, så lika bra att få det gjort.
Hepp, nu blir det film och sen lär jag somna ganska tidigt. Sweet dreams!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0