juliets -

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga? Tror jag bara bestämmde mig för att satsa allt på skolan, vilket lönade sig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)  
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och USA
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Tim ♥ och körkort!!!
7. Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 5/2, 1/3, 8/6, 19/8, 10/11, 27/11, 13/12    
8. Vad var din största framgång 2011? Mina betyg, jobbet på isaberg och att jag fick vara med i lucia :)) 
9. Största misstaget? Lät tim åka... haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jadå
11. Bästa köpet? Resan till turkiet
12. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa :)
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? We found love, jag kommer, dum av dig osv osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag nog, fast glad också :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tagit vara på tiden med tim och umgåtts mer med mina fina vänner ♥ 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit och oroat mig för onödiga saker  
18. Hur tillbringade du julen? Med bästa släkten och familjen :))
19. Blev du kär i år? Blev kär 2010, men ja, jag är fortfarande kär
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Elsas värld eller Thérèse Raquin (eller inte................) jobbigaste boken jag läst
22. Största musikaliska upptäckten?
Att min kärlek sjunger bättre än vad han sagt! Och fick tillbaka min kärlek till Veronica Maggio
23. Något du önskade dig och fick? Min OnePiece tror jag
24. Något du önskade dig men inte fick? Snö till julafton
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Fick frukost på sängen och firade med pannkakstårta :)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det alltid, men är nööjd!!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Skjorta, stickad tröja, svarta jeans och myskläder direkt efter skolan!
28. Vad fick dig att må bra? Träna och umgås med alla som är bäst!!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Måste nog varit Chuck Bass i gossip girl isf! (även om jag har min egna chuck)
30. De bästa nya människorna du träffade? Göteborgarna i Turiket och Joanne och Bob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0