juliets -

2012-01-03

Nyårsafton var väldigt väldigt bra. Kanske till och med den bästa någonsin. Är så himla glad över att jag har så många bra männsikor omkring mig! Söndagen spenderades i sängen exakt hela dagen. Hann med en hel säsong av sex and the city, två filmer, pizza- och cheezballs ätning. Lägg märke till att allt detta skedde i sängen. Typ.
Igår var jag i jönköping och idag har jag varit ute och gått med dixon och fina millan i en och en halv timme. I ösregn dessutom. Men nu snöar det, och det gör mig glaad! Det var som en glad vän sa ganska sent in på nyårsnatten, "när det snöar så är det nästan så att man ser pengar". Japp, typ så.
Idag fick jag också min julklapp från tim på posten. Så ikväll ska vi ha paketöppning. Har längtat!!

Hoppas alla hade en bra nyårafton, och gott nytt år förresten!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0