juliets -

MY WEEK

Har de senaste dagarna njutit av att nästan inte göra någonting. Träffa luciagänget och spela in en skiva (hade saknat dom), vara med i tidningen,långa promenader, träna spinning och styrka, dansa, plugga körkortsteori, rensa ut garderoben, städa, övningsköra och shoppa är väl ungefär vad jag har hunnit med (?) att göra denna veckan. Det är underbart att inte ha massa "måsten" och att inte få skuldkänslor över att man inte gör någonting (när man egentligen borde plugga). Jag blir lycklig när jag tänker på att det är 5 veckor i skolan innan sportlov, sedan 2 veckor innan vi åker till tyskland i 1 vecka och england i 2 veckor. Efter det är det inte långt kvar till påsklov, USA, födelsedag, KÖRKORT och mycket mycket mer. Jag tror detta kommer att bli ett bra år. Det vet jag att det kommer bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0